Müşterilerinizle gerçek zamanlı iletişime geçin ve satışlarınızı artırın!

Sitenizdeki, Facebook'taki, Telegram ve Viber'daki tüm müşterilerinizle iletişiminizi tek bir yerden yürütmenizi sağlayacak ücretsiz bir araç.

e-posta adresi hatalı Bir şeyler ters gitti, daha sonra tekrar deneyiniz

İlk aşamayı tamamladınız
Şimdi lütfen e-posta kutunuzu kontrol edin, size kurulum bilgilerini ilettik.

Bildirim ayarlarını değiştirme

Başka bir başlık seçin

Bildirim ayarlarını değiştirmek isterseniz (örneğin, sohbet günlüklerinin ve çevrimdışı mesajların iletileceği e-posta adresi), JivoChat uygulamasını açın ve “Yönet” -> “Kanallar” -> Site adı altındaki “Ayarlar"a gidin:

Change_notifications_settings_1

Sol menüde "Bildirimler"e tıklayın:

Change_notifications_settings_2

Burada aşağıdaki seçenekleri değiştirebilirsiniz:

  1. Sohbet günlükleri ve bildirimleri için e-posta - Sohbet günlüklerinin ve diğer bildirimlerin (yani, lisans sona erme tarihi, haberler ve güncellemeler) teslim edileceği e-posta adresi.

Change_notifications_settings_3

  1. Zaman dilimi - Bu zaman dilimi, yönetim panelindeki saat ve tarihleri görüntülemek ve günlük olarak e-postanıza gönderilmekte olan rakamları hesaplamak için kullanılacaktır.

Change_notifications_settings_5

  1. Çevrimdışı mesajlar için e-posta - Bu adres, temsilcileriniz sohbet etmek için uygun olmadığında (yani, çevrimdışı olduklarında veya dışarda modunda olduklarında) web sitenizdeki ziyaretçiler tarafından gönderilen mesajlar için kullanılacaktır.

Change_notifications_settings_4

Bu alanlarda yalnızca 5 e-posta adresini belirtebilirsiniz.*

  1. Hizmetimiz sohbet günlükleri için e-postanıza günlük raporlar gönderebilir. Bu raporda sohbetler ve temsilciler için günlük istatistikleri bulabilirsiniz.

Change_notifications_settings_6

  1. Sohbet günlüğünün bir kopyasını temsilcinin e-postasına (ziyaretçiyle sohbet eden temsilciye) da gönderebilirsiniz. Bu durumda, sohbet, temsilci uygulamasında kapandıktan sonra sohbet günlüğü adresinin yanı sıra bir temsilcinin e-postasına da gönderilir.

Change_notifications_settings_9

Bu ayarda birkaç seçenek seçebilirsiniz:

- Gönderme - bu seçeneği belirlerseniz sohbet günlükleri gönderilmez. - Sadece bildirimler için verdiğim adreslere - sohbet günlükleri yalnızca bildirimlerin gönderilmesini seçtiğiniz adrese gönderilir. - Bildirimler için verdiğim adrese ve temsilciye - bu seçeneği belirlerseniz, sohbet günlükleri temsilcinin e-postasına ve bildirim adresine gönderilir.

  1. Bir hesap yöneticisiyseniz ve temsilcilerinizin çevrimiçi varlığını izlemek istiyorsanız, çevrimiçi temsilcilerin sayısı tanımlanan rakamın altındaysa e-postanıza gönderilecek bildirimleri ayarlayabilirsiniz.

Change_notifications_settings_7

Temsilci uygulamasındaki "Dışarıda” durumunda da temsilcinin çevrimdışı sayılacağını lütfen unutmayın.

  1. Ticketing sistemleriyle (örneğin, yardım masası sistemleri, CRM vb.) çalışıyorsanız, “Çevrimdışı iletilerde HTML'yi devre dışı bırak” seçeneğini etkinleştirmenizi öneririz.

Change_notifications_settings_8

Bu seçenek etkinleştirildiğinde, tüm çevrimdışı iletiler grafik öğeler olmadan düz metin halinde gelir.

Hala sorularınız bulunuyor mu? Destek ekibimiz, sitemizde, 7/24 bir tık ötenizde, size yardım etmek için bekliyorlar.