Bildirim ayarlarını değiştirme
Bildirim ayarlarını değiştirmek isterseniz (örneğin, sohbet günlüklerinin ve çevrimdışı mesajların iletileceği e-posta adresi), JivoChat uygulamasını açın ve "Yönet" -> "Kanallar" -> Site adı altındaki "Ayarlar"a gidin:
![]()
Sol menüde "Bildirimler"e tıklayın:
![]()
Burada aşağıdaki seçenekleri değiştirebilirsiniz:
- Sohbet günlükleri ve bildirimleri için e-posta - Sohbet günlüklerinin ve diğer bildirimlerin (yani, lisans sona erme tarihi, haberler ve güncellemeler) teslim edileceği e-posta adresi.
![]()
- Zaman dilimi - Bu zaman dilimi, yönetim panelindeki saat ve tarihleri görüntülemek ve günlük olarak e-postanıza gönderilmekte olan rakamları hesaplamak için kullanılacaktır.
![]()
- Çevrimdışı mesajlar için e-posta - Bu adres, temsilcileriniz sohbet etmek için uygun olmadığında (yani, çevrimdışı olduklarında veya dışarda modunda olduklarında) web sitenizdeki ziyaretçiler tarafından gönderilen mesajlar için kullanılacaktır.
![]()
Bu alanlarda yalnızca 5 e-posta adresini belirtebilirsiniz.*
- Hizmetimiz sohbet günlükleri için e-postanıza günlük raporlar gönderebilir. Bu raporda sohbetler ve temsilciler için günlük istatistikleri bulabilirsiniz.
![]()
- Sohbet günlüğünün bir kopyasını temsilcinin e-postasına (ziyaretçiyle sohbet eden temsilciye) da gönderebilirsiniz. Bu durumda, sohbet, temsilci uygulamasında kapandıktan sonra sohbet günlüğü adresinin yanı sıra bir temsilcinin e-postasına da gönderilir.
![]()
Bu ayarda birkaç seçenek seçebilirsiniz:
- Gönderme - bu seçeneği belirlerseniz sohbet günlükleri gönderilmez.
- Sadece bildirimler adresine - sohbet günlükleri yalnızca bildirimlerin gönderilmesini seçtiğiniz adrese gönderilir.
- Bildirimler adresine ve temsilciye - bu seçeneği seçerseniz, sohbet günlükleri temsilcinin e-postasına ve bildirim adresine gönderilir.
- Bir hesap yöneticisiyseniz ve temsilcilerinizin çevrimiçi varlığını izlemek istiyorsanız, çevrimiçi temsilcilerin sayısı tanımlanan rakamın altındaysa e-postanıza gönderilecek bildirimleri ayarlayabilirsiniz.
![]()
Temsilci uygulamasındaki "Dışarıda" durumunda da temsilcinin çevrimdışı sayılacağını lütfen unutmayın.
- Ticketing sistemleriyle (örneğin, yardım masası sistemleri, CRM vb.) çalışıyorsanız, "Çevrimdışı iletilerde HTML'yi devre dışı bırak" seçeneğini etkinleştirmenizi öneririz.
![]()
Bu seçenek etkinleştirildiğinde, tüm çevrimdışı iletiler grafik öğeler olmadan düz metin halinde gelir.
İlgili makaleler

Sorularınız mı var?
Canlı destekten bize yazın, size her an yardımcı olmaya hazırız.
