Bildirim ayarlarını değiştirme

Bildirim ayarlarını değiştirmek isterseniz (örneğin, sohbet günlüklerinin ve çevrimdışı mesajların iletileceği e-posta adresi), JivoChat uygulamasını açın ve "Yönet" -> "Kanallar" -> Site adı altındaki "Ayarlar"a gidin:

Sol menüde "Bildirimler"e tıklayın:

Burada aşağıdaki seçenekleri değiştirebilirsiniz:

  1. Sohbet günlükleri ve bildirimleri için e-posta - Sohbet günlüklerinin ve diğer bildirimlerin (yani, lisans sona erme tarihi, haberler ve güncellemeler) teslim edileceği e-posta adresi.

  1. Zaman dilimi - Bu zaman dilimi, yönetim panelindeki saat ve tarihleri görüntülemek ve günlük olarak e-postanıza gönderilmekte olan rakamları hesaplamak için kullanılacaktır.

  1. Çevrimdışı mesajlar için e-posta - Bu adres, temsilcileriniz sohbet etmek için uygun olmadığında (yani, çevrimdışı olduklarında veya dışarda modunda olduklarında) web sitenizdeki ziyaretçiler tarafından gönderilen mesajlar için kullanılacaktır.

Bu alanlarda yalnızca 5 e-posta adresini belirtebilirsiniz.*

  1. Hizmetimiz sohbet günlükleri için e-postanıza günlük raporlar gönderebilir. Bu raporda sohbetler ve temsilciler için günlük istatistikleri bulabilirsiniz.

  1. Sohbet günlüğünün bir kopyasını temsilcinin e-postasına (ziyaretçiyle sohbet eden temsilciye) da gönderebilirsiniz. Bu durumda, sohbet, temsilci uygulamasında kapandıktan sonra sohbet günlüğü adresinin yanı sıra bir temsilcinin e-postasına da gönderilir.

Bu ayarda birkaç seçenek seçebilirsiniz:

  • Gönderme - bu seçeneği belirlerseniz sohbet günlükleri gönderilmez.
  • Sadece bildirimler adresine - sohbet günlükleri yalnızca bildirimlerin gönderilmesini seçtiğiniz adrese gönderilir.
  • Bildirimler adresine ve temsilciye - bu seçeneği seçerseniz, sohbet günlükleri temsilcinin e-postasına ve bildirim adresine gönderilir.
  1. Bir hesap yöneticisiyseniz ve temsilcilerinizin çevrimiçi varlığını izlemek istiyorsanız, çevrimiçi temsilcilerin sayısı tanımlanan rakamın altındaysa e-postanıza gönderilecek bildirimleri ayarlayabilirsiniz.

Temsilci uygulamasındaki "Dışarıda" durumunda da temsilcinin çevrimdışı sayılacağını lütfen unutmayın.

  1. Ticketing sistemleriyle (örneğin, yardım masası sistemleri, CRM vb.) çalışıyorsanız, "Çevrimdışı iletilerde HTML'yi devre dışı bırak" seçeneğini etkinleştirmenizi öneririz.

Bu seçenek etkinleştirildiğinde, tüm çevrimdışı iletiler grafik öğeler olmadan düz metin halinde gelir.

İlgili makaleler
Sorularınız mı var?
Canlı destekten bize yazın, size her an yardımcı olmaya hazırız.