Ziyaretçilerinizle canlı olarak etkileşime girin ve satışlarınızı artırın

Sitenizden, Facebook sayfanızdan, Telegram'dan ve Viber'dan size ulaşmak isteyen ziyaretçileri canlı takip etmek ve iletişime geçmek için ÜCRETSİZ bir araç.

Hatalı girilmiş e-posta adresi Bir şey yanlış gitti, sonra tekrar deneyin

Oley! Şimdi 1. aşamayı tamamladınız.
Şimdi e-posta adresinizin gelen kutusunu kontrol edin, size kurulum detaylarını gönderdik. HADİ BAŞLAYALIM!

Bildirim ayarlarını değiştirme

Başka bir başlık seçin

Bildirim ayarlarını değiştirmek isterseniz (örneğin, sohbet günlüklerinin ve çevrimdışı mesajların iletileceği e-posta adresi), yönetici panelini açın ve “Ayarlar” -> “Bildirimler” e gidin:

Not1

Not2

Burada aşağıdaki seçenekleri değiştirebilirsiniz:

  1. Sohbet günlükleri ve bildirimleri için e-posta - Sohbet günlüklerinin ve diğer bildirimlerin (yani, lisans sona erme tarihi, haberler ve güncellemeler) teslim edileceği e-posta adresi.

Not3

  1. Zaman dilimi - Bu zaman dilimi, yönetim panelindeki saat ve tarihleri görüntülemek ve günlük olarak e-postanıza gönderilmekte olan rakamları hesaplamak için kullanılacaktır.

  2. Çevrimdışı mesajlar için e-posta - Bu adres, temsilcileriniz sohbet etmek için uygun olmadığında (yani, çevrimdışı olduklarında veya dışarda modunda olduklarında) web sitenizdeki ziyaretçiler tarafından gönderilen mesajlar için kullanılacaktır.

Not4

Bu alanlarda yalnızca 5 e-posta adresini belirtebilirsiniz.*

Hizmetimiz sohbet günlükleri için e-postanıza günlük raporlar gönderebilir. Bu raporda sohbetler ve temsilciler için günlük istatistikleri bulabilirsiniz.

Not5

Sohbet günlüğünün bir kopyasını temsilcinin e-postasına (ziyaretçiyle sohbet eden temsilciye) da gönderebilirsiniz. Bu durumda, sohbet, temsilci uygulamasında kapandıktan sonra sohbet günlüğü adresinin yanı sıra bir temsilcinin e-postasına da gönderilir.

Not6

Bu ayarda birkaç seçenek seçebilirsiniz:

- Gönderme - bu seçeneği belirlerseniz sohbet günlükleri gönderilmez. - Sadece bildirimler için verdiğim adreslere - sohbet günlükleri yalnızca bildirimlerin gönderilmesini seçtiğiniz adrese gönderilir. - Bildirimler için verdiğim adrese ve temsilciye - bu seçeneği belirlerseniz, sohbet günlükleri temsilcinin e-postasına ve bildirim adresine gönderilir.

Bir hesap yöneticisiyseniz ve temsilcilerinizin çevrimiçi varlığını izlemek istiyorsanız, çevrimiçi temsilcilerin sayısı tanımlanan rakamın altındaysa e-postanıza gönderilecek bildirimleri ayarlayabilirsiniz.

Not7

Temsilci uygulamasındaki “Dışarıda” durumunda da temsilcinin çevrimdışı sayılacağını lütfen unutmayın.

Ticketing sistemleriyle (örneğin, yardım masası sistemleri, CRM vb.) çalışıyorsanız, “Çevrimdışı iletilerde HTML'yi devre dışı bırak” seçeneğini etkinleştirmenizi öneririz.

Not8

Bu seçenek etkinleştirildiğinde, tüm çevrimdışı iletiler grafik öğeler olmadan düz metin halinde gelir.

Hala sorularınız bulunuyor mu? Destek ekibimiz, sitemizde, 7/24 bir tık ötenizde, size yardım etmek için bekliyorlar.