Bildirim ayarlarını değiştirme

Başka bir başlık seçin

Bildirim ayarlarını değiştirmek isterseniz (örneğin, sohbet günlüklerinin ve çevrimdışı mesajların iletileceği e-posta adresi), JivoChat uygulamasını açın ve “Yönet” -> “Kanallar” -> Site adı altındaki “Ayarlar"a gidin:

1

Sol menüde "Bildirimler"e tıklayın:

2

Burada aşağıdaki seçenekleri değiştirebilirsiniz:

  1. Sohbet günlükleri ve bildirimleri için e-posta - Sohbet günlüklerinin ve diğer bildirimlerin (yani, lisans sona erme tarihi, haberler ve güncellemeler) teslim edileceği e-posta adresi.

3

  1. Zaman dilimi - Bu zaman dilimi, yönetim panelindeki saat ve tarihleri görüntülemek ve günlük olarak e-postanıza gönderilmekte olan rakamları hesaplamak için kullanılacaktır.

4

  1. Çevrimdışı mesajlar için e-posta - Bu adres, temsilcileriniz sohbet etmek için uygun olmadığında (yani, çevrimdışı olduklarında veya dışarda modunda olduklarında) web sitenizdeki ziyaretçiler tarafından gönderilen mesajlar için kullanılacaktır.

5

Bu alanlarda yalnızca 5 e-posta adresini belirtebilirsiniz.*

  1. Hizmetimiz sohbet günlükleri için e-postanıza günlük raporlar gönderebilir. Bu raporda sohbetler ve temsilciler için günlük istatistikleri bulabilirsiniz.

6

  1. Sohbet günlüğünün bir kopyasını temsilcinin e-postasına (ziyaretçiyle sohbet eden temsilciye) da gönderebilirsiniz. Bu durumda, sohbet, temsilci uygulamasında kapandıktan sonra sohbet günlüğü adresinin yanı sıra bir temsilcinin e-postasına da gönderilir.

7

Bu ayarda birkaç seçenek seçebilirsiniz:

  1. Bir hesap yöneticisiyseniz ve temsilcilerinizin çevrimiçi varlığını izlemek istiyorsanız, çevrimiçi temsilcilerin sayısı tanımlanan rakamın altındaysa e-postanıza gönderilecek bildirimleri ayarlayabilirsiniz.

8

Temsilci uygulamasındaki "Dışarıda” durumunda da temsilcinin çevrimdışı sayılacağını lütfen unutmayın.

  1. Ticketing sistemleriyle (örneğin, yardım masası sistemleri, CRM vb.) çalışıyorsanız, “Çevrimdışı iletilerde HTML'yi devre dışı bırak” seçeneğini etkinleştirmenizi öneririz.

9

Bu seçenek etkinleştirildiğinde, tüm çevrimdışı iletiler grafik öğeler olmadan düz metin halinde gelir.

Hala sorularınız bulunuyor mu? Destek ekibimiz, sitemizde, 7/24 bir tık ötenizde, size yardım etmek için bekliyorlar.