MindBehind Chatbot Entegrasyonu

Başka bir başlık seçin

Gelen sohbetleri otomatik olarak karşılamak ve ilerletmek için Jivo’yu MindBehind bot ile entegre edin.

Bot, yanıt veremeyeceği bir mesaj aldığında, sohbeti temsilcilerinize aktarır ve mesajlar Gelen Kutusu’nda görünür.

Botun sohbetlerini Jivo uygulamasında “İletişim Merkezi” > “Tümü” bölümünde göreceksiniz.

Entegrasyonu sağlamak için bir MindBehind hesabı açmalısınız. Ürün çok yakında tamamen Türkçe olarak da hizmet verecek. Destek ekibine Türkçe danışabilirsiniz.

Kayıt işlemini tamamladığınızda, MindBehind arayüzünde şirket yönetimi sayfasını açın, “Channels"ı seçin, “JivoChat” kanalını bulun ve “Connect"e tıklayın.

Açılan pencerede JivoChat kanalınız için bir isim girin ve “Connect"e basın.

Bir sonraki adımda aldığınız jetonu (token) kopyalayın, daha sonra ihtiyacınız olacak.

Şimdi yeni kanalınızı yeni bir dağıtım olarak eklemeniz gerekiyor. Şu adımları izleyerek “Asistant Map"e (asistan haritasına) gidin: “Publish” > “Deployments” > “Add Deployment”.

“Select Channel” kısmında JivoChat kanalınızı seçin. “Select Version” kısmında ise dilediğiniz asistan versiyonunu seçin.

Şimdi Jivo’ya hesabınızla giriş yapın ve sol menüde “Yönet” > “Entegrasyonlar” > “MindBehind” yolunu izleyin.

Botun adını girin, bir resim yükleyin ve botu hangi kanallara bağlamak istediğinizi seçin. Her şey ayarlandığında, “Kaydet”e basın.

Tebrikler! Sohbet botunu Jivo’ya bağladınız. Artık MindBehind üzerinden botunuzun nasıl çalışacağını kurgulayabilirsiniz. MindBehind yardım merkezine gidip yardım alabilir, destek ekipleri ile iletişime geçebilirsiniz.

Hala sorularınız bulunuyor mu? Destek ekibimiz, sitemizde, 7/24 bir tık ötenizde, size yardım etmek için bekliyorlar.