Müşterilerinizle gerçek zamanlı iletişime geçin ve satışlarınızı artırın!

Sitenizdeki, Facebook'taki, Telegram ve Viber'daki tüm müşterilerinizle iletişiminizi tek bir yerden yürütmenizi sağlayacak ücretsiz bir araç.

e-posta adresi hatalı Bir şeyler ters gitti, daha sonra tekrar deneyiniz

İlk aşamayı tamamladınız
Şimdi lütfen e-posta kutunuzu kontrol edin, size kurulum bilgilerini ilettik.

Çoklu-kanal kurulumu

Başka bir başlık seçin

JivoChat hizmetinde, müşterilerinizin Facebook, Telegram ve Viber gibi sosyal ağlar ve hizmetler aracılığıyla hızlı ve güvenilir bir şekilde sizinle iletişime geçmesine veya her zamanki gibi JivoChat kutusunu kullanmasına yardımcı olabilecek yeni bir özellik sunduk.

Yeni özelliği kullanmaya başlamak için öncelikle bu servislerle entegrasyonu ayarlamanız gerekir (Facebook, Telegram, Viber).

Bundan sonra uygulamaya gidip Yönet -> Kanallar -> Özelleştirmek istediğiniz Kanalın Ayarlarına gidin.

Om1e

Bundan sonra, sol taraftaki Çoklu-kanal bölümünü açmalısınız.

Om2e

Bu bölümde, sitenizdeki sohbet aracına bağlanacak olan önceden entegre edilmiş sosyal hizmetleri seçebilir ve ayarlayabilirsiniz.

Om5e

Not : Bu bölüm, telefon numarası girebileceğiniz alana sahiptir ve müşterileriniz mobil cihazlardan sizi arayabilirler.

Om3e

Sohbet aracının masaüstü versiyonu biraz farklı bir görünüme sahiptir: sohbet kutusunun alt kısmında Facebook Messenger etiketi bulunacaktır. Ziyaretçiler buna tıklayarak sohbete Facebook Messengerdan da devam edebilecekler. Böylece siteden ayrılsalar da iletişimde kalabilecekler.

Om4e

Hala sorularınız bulunuyor mu? Destek ekibimiz, sitemizde, 7/24 bir tık ötenizde, size yardım etmek için bekliyorlar.