Müşterilerinizle gerçek zamanlı iletişime geçin ve satışlarınızı artırın!

Sitenizdeki, Facebook'taki, Telegram ve Viber'daki tüm müşterilerinizle iletişiminizi tek bir yerden yürütmenizi sağlayacak ücretsiz bir araç.

e-posta adresi hatalı Bir şeyler ters gitti, daha sonra tekrar deneyiniz

İlk aşamayı tamamladınız
Şimdi lütfen e-posta kutunuzu kontrol edin, size kurulum bilgilerini ilettik.

Hesaba nasıl yeni temsilci eklenir?

Başka bir başlık seçin

Bunun için öncelikle JivoChat uygulamasına giriş yapmalısınız.

Daha sonra sol alttaki “Yönet” düğmesine tıklayın ve açılan iç menüde “Temsilci Ekleyin” düğmesine tıklayın.

Add_agent_1

Açılan pencerede gerekli alanları doldurun (tamamını daha sonra değiştirebilirsiniz). Rastgele üretilen parolayı da değiştirebilirsiniz.

Add_agent_2

Ekranda aşağıya doğru gidin.

Temsilciniz için çalışma saatleri belirleyebilir ve mesai programınızı düzenleyebilirsiniz. Çalışma saatleri dışındaki temsilciler yeni sohbetleri alamazlar.

Bu ekranda, bu temsilciye yönetici ayrıcalıkları da verebilirsiniz. Yönetici ayrıcalıkları bulunmayan temsilciler, yönetici panelini kullanamaz ve ayarlarınızı değiştiremez.

Ayrıca temsilciyi hangi kanallara atayacağınızı ve kuruluma dair yönergeleri e-posta ile iletmek isteyip istemediğinizi seçebilirsiniz.

Kaydı tamamlamayı da unutmayın!

Add_agent_3

Sol menüdeki “Takım” ekranından da temsilci ekleyebilirsiniz.

Add_agent_4

Hepsi bu kadar!

Hala sorularınız bulunuyor mu? Destek ekibimiz, sitemizde, 7/24 bir tık ötenizde, size yardım etmek için bekliyorlar.