Ekip üyeleri temsilci olarak lisanslara nasıl atanır

Bu rehberde size temsilcilerin lisanslara nasıl atanacağını göstereceğiz.





Şu andan itibaren, temsilcilere doğrudan uygulamamızdan lisans atayabilirsiniz.

Bir ekip üyesini temsilci olarak atarsanız, temsilci yıldız simgesiyle işaretlenir, bu ekip üyesinin temsilci olarak oturum açabileceği ve ziyaretçilerle sohbet edebileceği anlamına gelir.

Ekip üyesi, temsilci olarak atanmamışsa, uygulamada yine oturum açabilir ancak sadece belirtilen özellikleri kullanabilir: Takım sohbeti, Telefon, CRM ve kendi hesap ayarları. Bunun dışında canlı sohbetle alakalı iletişim merkezi, ziyaretçiler gibi kısımlara erişemez temsilci olarak atanmadıysa kullanıcı.

İlk olarak JivoChat web uygulamasını ya da masaüstü uygulamasını açın,

Yönet -> Ekip Üyeleri adımlarını izleyin.

Asağıdaki resimde gösterildiği gibi, temsilci olarak atamak istediğiniz kullanıcılar için bu özelliği açın.


Hepsi bu!

Çok verimli bir gün geçirmenizi dileriz!

Sorularınız mı var?
Canlı destekten bize yazın, size her an yardımcı olmaya hazırız.