Kanallara temsilciler nasıl atanır
Bu makalede size kanallara temsilcilerin nasıl atanacağını göstereceğiz.
Bu özellik sayesinde hesabınızdaki mevcut bir web sitesinden, sosyal ağdan, e-postadan veya telefon kanalından gelen konuşmaları cevaplamak için bir temsilci atayabilirsiniz.
Örneğin, hesabınızda yapılandırılmış 5 farklı web siteniz veya bölgeniz varsa, belirli bölgelere farklı temsilcilere atayabilirsiniz.
Lütfen Web veya Masaüstü uygulamasına giriş yapın.
Aşağıdaki resimde gösterildiği gibi Yönet -> Kanallar -> Temsilci eklemek istediğiniz kanal adı altındaki Temsilciler düğmesi yolunu izleyin.
![]()
Bu menüde, kanala temsilci atayabilir ya da atanmış bir temsilciyi listeden çıkarabilirsiniz.
![]()
Hepsi bu! Atanmış hiçbir temsilciniz yoksa, canlı destek kutusu çevrimdışı olarak gösterilir ve gelen mesajlar size e-posta ile iletilir. Yalnızca kanala atanan temsilciler (eğer çevrimiçilerse) sohbet bildirimleri alır.

