Kanallara temsilciler nasıl atanır

Başka bir başlık seçin

Bu makalede size kanallara temsilcilerin nasıl atanacağını göstereceğiz.

Bu özellik sayesinde hesabınızdaki mevcut bir web sitesinden, sosyal ağdan, e-postadan veya telefon kanalından gelen konuşmaları cevaplamak için bir temsilci atayabilirsiniz.

Örneğin, hesabınızda yapılandırılmış 5 farklı web siteniz veya bölgeniz varsa, belirli bölgelere farklı temsilcilere atayabilirsiniz.

Lütfen Web veya Masaüstü uygulamasına giriş yapın.

Aşağıdaki resimde gösterildiği gibi Yönet -> Kanallar -> Temsilci eklemek istediğiniz kanal adı altındaki Temsilciler düğmesi yolunu izleyin.

1

Bu menüde, kanala temsilci atayabilir ya da atanmış bir temsilciyi listeden çıkarabilirsiniz.

2

Hepsi bu! Atanmış hiçbir temsilciniz yoksa, canlı destek kutusu çevrimdışı olarak gösterilir ve gelen mesajlar size e-posta ile iletilir. Yalnızca kanala atanan temsilciler (eğer çevrimiçilerse) sohbet bildirimleri alır.

Hala sorularınız bulunuyor mu? Destek ekibimiz, sitemizde, 7/24 bir tık ötenizde, size yardım etmek için bekliyorlar.