Kanallara temsilciler nasıl atanır

Bu makalede size kanallara temsilcilerin nasıl atanacağını göstereceğiz.

Bu özellik sayesinde hesabınızdaki mevcut bir web sitesinden, sosyal ağdan, e-postadan veya telefon kanalından gelen konuşmaları cevaplamak için bir temsilci atayabilirsiniz.

Örneğin, hesabınızda yapılandırılmış 5 farklı web siteniz veya bölgeniz varsa, belirli bölgelere farklı temsilcilere atayabilirsiniz.

Lütfen Web veya Masaüstü uygulamasına giriş yapın.

Aşağıdaki resimde gösterildiği gibi Yönet -> Kanallar -> Temsilci eklemek istediğiniz kanal adı altındaki Temsilciler düğmesi yolunu izleyin.

Bu menüde, kanala temsilci atayabilir ya da atanmış bir temsilciyi listeden çıkarabilirsiniz.

Hepsi bu! Atanmış hiçbir temsilciniz yoksa, canlı destek kutusu çevrimdışı olarak gösterilir ve gelen mesajlar size e-posta ile iletilir. Yalnızca kanala atanan temsilciler (eğer çevrimiçilerse) sohbet bildirimleri alır.

İlgili makaleler
Sorularınız mı var?
Canlı destekten bize yazın, size her an yardımcı olmaya hazırız.