Temsilci durumları özelliği nasıl aktifleştirilir?

Şu planlara dahil
VIPPREM

Bu özellik sadece PRO sürümde mevcuttur

Temsilciler kendileri için durumları seçebilir ve buna kısa bir açıklama ekleyebilirler. Durumlar yalnızca JivoChat hesabınıza kayıtlı ekip üyeleri tarafından görülebilir, ziyaretçileriniz bu bilgiyi görmez.

Ekip üyeleriniz çalışanların durumlarını şu senaryolarda görebilir:

  • sohbeti başka bir temsilciye aktarırken;
  • sohbeti başka bir temsilciye atarken;
  • imleci ekip üyesinin profil resminin üzerine getirdiğinde (örneğin temsilci, iş arkadaşının ne zaman yemek molasında olduğunu ve ne zaman işe döneceğini görebilir).

"Ekip Üyeleri" bölümünde, yönetici haklarına sahip bir kullanıcı şunları yapabilir:

  • durum simgelerini değiştirebilir,
  • durum adlarını değiştirebilir,
  • listedeki durumların yerini değiştirebilir,
  • varsayılanlara ek olarak en fazla üç ek durum ekleyebilir.

Çok verimli bir gün geçirmenizi dileriz!

İlgili makaleler
Sorularınız mı var?
Canlı destekten bize yazın, size her an yardımcı olmaya hazırız.