Çalışma saatleri özelliği nasıl kullanılır

Çalışma saatleri özelliği, uygulamada çalışmanızı sürdürürken web sitenizdeki sohbette çevrimdışı olarak görünmenize olanak tanır. Özellikle, çalışma vardiyanızın sonunda oturumunuzu kapatmayı unuttuğunuz durumları engellemek için geliştirilmiştir. Çıkış yapmayı unutsanız bile, bu özellik web sitenizdeki sohbeti otomatik olarak çevrimdışı moda çevirerek cevaplanmamış ve mutsuz ziyaretçileri önler.

Çalışma saatlerinizi ayarlamak için lütfen aşağıdaki adımları izleyin:





1.JivoChat web uygulamanızı veya masaüstü uygulamamızı açarak hesabınıza giriş yapın:

2.Giriş yaptıktan sonra, Yönet (1) -> Hesabım (2) -> Zaman diliminizi seçin/doğrulayın (3) -> Çalışma Saatlerinizi etkinleştirin ve ayarlayın (4).

Yönetici yetkisine sahipseniz, hesabınızdaki tüm temsilcilerin çalışma saatlerini ayarlamak için buraya tıklayarak temsilci ayarları rehberimizi inceleyerek bilgi sahibi olabilirsiniz.

Nasıl Çalışır:

Mesai saatlerinizin sonuna doğru, JivoChat uygulamanızın üstünde, vardiyanızın neredeyse bittiğini ve ne kadar zamanınız kaldığını gösteren özel bir bildirim göreceksiniz. Mesai saatleriniz tam olarak bittiğinde, çevrimdışı moda geçişinizi engellemek ve vardiyanızı 1 saat daha uzatmak için aşağıda gösterdiğimiz butona tıklayabilirsiniz. Bu eylem, aynı gün içerisinde daha uzun süre çalışmak istemeniz durumunda tekrar tekrar yapılabilir.

İş günü bittiğinde, uygulamanızın bağlantısı otomatik olarak kesilmez, ancak bir sonraki vardiyanız başlayana kadar yeni sohbet almazsınız. Atanmış olduğunuz tüm kanallar için çevrimdışı bir temsilci olarak değerlendirileceksiniz ancak, uygulamada oturum açmış olduğunuz sürece JivoChat hesabınızda lisans işgal etmeye devam edeceksiniz. Lisans sayınızın yeterli olmadığı durumlarda, uygulamadan çıkış yapmadığınız sürece başka bir temsilci giriş yapamayacaktır.

Vardiyanız sona erdiğinde sohbetlerim kısmında görüşmeleriniz varsa, buradaki ziyaretçiler için hala çevrimiçi olarak görünürsünüz ve sohbetleri sürdürerek mesajlaşabilirsiniz. Çalışmaya devam etmeyeceğiniz durumlarda, müşterilerin anlık cevap beklentilerinin önüne geçmek için iş gününüz sona ermeden tüm açık sohbetleri kapatmak çok önemlidir.

Hepsi bu kadar!

İlgili makaleler
Sorularınız mı var?
Canlı destekten bize yazın, size her an yardımcı olmaya hazırız.