Özellikler
Siteniz için Canlı Destek
Mobil SDK
JivoChat ChatBot
WhatsApp Business
AI Asistanı
Yapay zeka asistanı
Jivo Pazarlama
Instagram Entegrasyonu
Facebook
Telegram
Viber
Apple Business Chat
Telefon+
Video Görüşmeler
JivoChat İş Telefonu
Geri-aramalar
CRM
JivoChat Ekip Sohbeti
E-posta Entegrasyonu
Entegrasyonlar
Geliştiriciler için API
Fiyatlar
Ortaklık
Uygulamalar
Yardım
Blog
Giriş
Ücretsiz Kaydol
TR
English
Español
Português
TR
English
Español
Português
Özellikler
Siteniz için Canlı Destek
Mobil SDK
JivoChat ChatBot
WhatsApp Business
AI Asistanı
Yapay zeka asistanı
Jivo Pazarlama
Instagram Entegrasyonu
Facebook
Telegram
Viber
Apple Business Chat
Telefon+
Video Görüşmeler
JivoChat İş Telefonu
Geri-aramalar
CRM
JivoChat Ekip Sohbeti
E-posta Entegrasyonu
Entegrasyonlar
Geliştiriciler için API
Fiyatlar
Ortaklık
Uygulamalar
Yardım
Blog
Giriş
Ücretsiz Kaydol
Aramak
Ferramentas
Tüm makaleler
Araçlar
E-ticaret
İletişim
JivoChat Eğitimleri
Pazarlama
Satış
Tüm makaleler
Araçlar
E-ticaret
İletişim
JivoChat Eğitimleri
Pazarlama
Satış
#İletişim
Omnichannel Pazarlama: Multichannel'dan Farkı ve Önemi
Multichannel pazarlama, bir markanın müşterilerine birden fazla kanaldan (e-mail, sosyal medya, SMS vb.) ulaşması...
#İletişim
Küresel İşletmeler İçin Çok Dilli Müşteri Desteği Neden Önemli?
Sevdiğiniz bir ürünle ilgili destek almak istediğinizi ama dil engeli yüzünden en basit sorular için dahi destek alamadığınızı
#İletişim
RCS Nedir? RCS Mesajlaşma Nedir?
RCS (Rich Communication Services), SMS ve MMS'in modern alternatifi olarak geliştirilmiş yeni nesil bir mesajlaşma protokolüdür. Bu protokol,
#İletişim
WhatsApp Cloud API ile Aylık Aktif Kullanıcı Sayınızı İkiye Katlayın: Adım Adım Rehber
Sabah uyandınız ve aylık raporunuza baktınız. Aktif kullanıcı sayınız yine yerinde sayıyor. Tanıdık geldi mi? Peki ya bu
#İletişim
WhatsApp Marketing İçin En İyi Zamanlar: Müşterilerinizi Ne Zaman Yakalamalısınız?
Gönderdiğiniz mesajlar müşterilerinize ulaşmıyor mu? Ya da etkileşim oranlarınız düşünce "acaba yanlış bir şeyler mi yapıyorum?" diye kendinizi
#İletişim
WhatsApp Botları Potansiyel Müşteri Edinme Sürecini Nasıl Kolaylaştırır
Potansiyel müşterilerinizi doğru bir şekilde değerlendirmekte zorlanıyor musunuz? Satış adaylarınızı eleme süreci, işletmenizin değerli zamanını ve kaynaklarını boşa
#İletişim
WhatsApp Üzerinden Satış Kapatma: İkna Edici Mesajlaşma Teknikleri
Modern dünyada WhatsApp artık sadece bir mesajlaşma uygulaması değil, aynı zamanda güçlü bir satış kanalı. Düşünün ki müşterileriniz,
#İletişim
WhatsApp Chatbotları Sayesinde Satışlarınızı Artıracak 10 Etkili Yöntem
E-ticaret sitenizde satışlarınız yerinde sayıyor mu? Müşterileriniz hep aynı ürünleri mi sepete atıyor? Eğer bu sorulara "evet" diyorsanız,
#İletişim
WhatsApp Cloud API ile Çapraz Platform İletişim Stratejileri
WhatsApp Cloud API, işletmelerin müşteri iletişimini kökten değiştiren bir devrim niteliğindedir. Bu API, dünya çapında 2 milyardan fazla
#İletişim
WhatsApp Cloud API'nin Müşteri Geri Bildirimleri Yönetiminde Rolü
Müşteri geri bildirimleri, günümüz iş dünyasında başarının anahtarıdır. Peki ya bu geri bildirimleri toplamak ve analiz etmek için
1
2
3
4
...
Gördüklerinizi beğendiniz mi?
Şimdi kaydolun ve JivoChat'yu deneyin!
Tamamen ücretsiz, kart bilgisi gerekmez, iki dakikada hazır.
Ücretsiz Kaydol