Özellikler
Siteniz için Canlı Destek
Mobil SDK
JivoChat ChatBot
WhatsApp Business
AI Asistanı
Yapay zeka asistanı
Jivo Pazarlama
Instagram Entegrasyonu
Facebook
Telegram
Viber
Apple Business Chat
Telefon+
Video Görüşmeler
JivoChat İş Telefonu
Geri-aramalar
CRM
JivoChat Ekip Sohbeti
E-posta Entegrasyonu
Entegrasyonlar
Geliştiriciler için API
Fiyatlar
Ortaklık
Uygulamalar
Yardım
Blog
Giriş
Ücretsiz Kaydol
TR
English
Español
Português
TR
English
Español
Português
Özellikler
Siteniz için Canlı Destek
Mobil SDK
JivoChat ChatBot
WhatsApp Business
AI Asistanı
Yapay zeka asistanı
Jivo Pazarlama
Instagram Entegrasyonu
Facebook
Telegram
Viber
Apple Business Chat
Telefon+
Video Görüşmeler
JivoChat İş Telefonu
Geri-aramalar
CRM
JivoChat Ekip Sohbeti
E-posta Entegrasyonu
Entegrasyonlar
Geliştiriciler için API
Fiyatlar
Ortaklık
Uygulamalar
Yardım
Blog
Giriş
Ücretsiz Kaydol
Aramak
Vendas
Tüm makaleler
Araçlar
E-ticaret
İletişim
JivoChat Eğitimleri
Pazarlama
Satış
Tüm makaleler
Araçlar
E-ticaret
İletişim
JivoChat Eğitimleri
Pazarlama
Satış
#İletişim
Sosyal Medya Entegrasyonu Stratejileri ve En İyi Uygulamalar
Sosyal medya uygulamaları hızla değişen müşteri hizmetleri için hayati önemde. Artık sosyal medya müşteri hizmetleri ile ayrılmaz bir...
#İletişim
Müşteri Memnuniyeti Uygulamaları
Müşteri Deneyimi Uygulamaları: Canlı Destek ile Gelirinizi Artırın İşletmelerin hiç bitmeyen arayışına hoş geldiniz: Müşteri memnuniyeti uygulamaları....
#İletişim
Canlı Destekte Yapay Zekâ ve Chatbot Kullanımı
Canlı destek kullanımı, birçok e-ticaret sitesinin rakiplerinden öne çıkmak için tercih ettiği uygulamalardan biridir. Bu sistemin bu kadar...
#İletişim
Websitenizde Canlı Destek Kullanmanın 10 Faydası
Canlı Destek Kullanmanın 10 Faydası Canlı destek, web sitenizi ziyaret eden bir kişinin potansiyel müşteri olabilmesi amacıyla...
#İletişim
Konaklama Sektöründe Canlı Destek Kullanımının Önemi
Konaklama, yerli ya da yabancı turistlerin turizm potansiyeli yüksek olan bir bölgede yatılı olarak kalması, o bölgede eğlenmesi...
#İletişim
Sağlık Turizminde Canlı Destek Kullanmanın Lead Generation Süreçlerine Katkısı
Sağlık turizmi, özellikle Türkiye çapında düşünüldüğünde büyük bir ivme ile günden güne artış gösteren bir hizmettir. Yurt dışından...
#İletişim
Müşteri Memnuniyeti Nasıl Artırılır? | En İyi Müşteri Memnuniyeti Artırma Yöntemleri
Sizce işletmeler hangi temel üzerinde yükselir? Elbette müşteri memnuniyeti! Kısa vadeli planların ötesini gören bir müşteri memnuniyeti yönetimi...
#İletişim
Tazminat Hesaplama Nasıl Yapılır?
Tazminat hesaplama, bir eylemin hukuka aykırı olduğu durumlarda zarara karşılık gelecek bir paranın ödenmesi durumu için gerçekleşen eylemdir....
#İletişim
Çağrı Merkezi Hizmetleri Ne İş Yapar?
Günümüzde büyük ya da küçük işletmelerin neredeyse tamamı, müşteriyle etkili bir iletişim kurabilmek için farklı yöntemler geliştirir. Bu...
#İletişim
Multidisipliner Yaklaşım Nedir? Nasıl Uygulanır?
Geçmiş zamanlarda henüz teknoloji ve bilim alanındaki gelişmeler çok fazla değilken bir konuya yaklaşan uzmanlar genelde her alanda...
...
4
5
6
7
8
9
10
...
Gördüklerinizi beğendiniz mi?
Şimdi kaydolun ve JivoChat'yu deneyin!
Tamamen ücretsiz, kart bilgisi gerekmez, iki dakikada hazır.
Ücretsiz Kaydol