Çoklu dil içeren sitelerde kurulum

Başka bir başlık seçin

Aşağıdaki iki yöntemden birini izleyerek birden fazla dilde web sitesinde dil seçimi yapabilirsiniz:

Yöntem 1. Web sitesi araçlarını kullanarak manuel dil seçimi.

Temel fikir web sitenizin farklı dillerdeki versiyonları için ayrı kanal kodları kullanmaktır. Her dil seçeneği için ayrı bir kanal açılmalı ve her dile özel sitede tek tek eklenmelidir.

İlk olarak web sitenizde mevcut her dil seçeneği için, yönetici paneline bir site kanalı eklemelisiniz.

JivoChat web uygulamasını ya da masaüstü uygulamasını açın ve Yönet -> Kanal Ekleyin -> Siteniz için Canlı Destek yolunu izleyin.

1

Kanal eklemek ile ilgili daha fazla bilgi için “Site ekleme ya da kaldırma” makalemizi inceleyebilirsiniz.

Kanal oluşturma sürecinde, kanalın oluşturulmasını istediğiniz dili seçebilirsiniz. İstediğiniz dil listede yoksa, daha sonra ilgili kanalın ayarlar kısmından manuel olarak çeviri yapabilirsiniz.

2

Sonuç olarak yönetici panelinde her dil için ayrı bir kanal eklenmiş olmalıdır.

3

Kanal oluştururken doğru dili seçmediyseniz veya dili değiştirmeniz gerekiyorsa, Sitedeki sohbet penceresinin dilini değiştirme rehberimizi inceleyebilirsiniz.

Şimdi oluşturduğunuz bu kanalların kurulum kodlarını, sitenizin ilgili diline atanmış web sayfası koduna eklemelisiniz.

4

Örneğin, web sitesinde - İngilizce ve Türkçe olmak üzere 2 diliniz varsa. Yönetici paneline iki web sitesi eklediniz: test.com/en ve test.com/tr. Şimdi kodu ziyaretçinin dil seçimine göre web sitenizin araçlarıyla değiştirmelisiniz. Ziyaretçi Türkçeyi seçerse, test.com/tr kanalına ait kod yüklenmelidir.

Yöntem 2. Otomatik dil seçimi.

“Alanlar” özelliğimizle bunu yapabilirsiniz (profesyonel sürüm).

İlke, Coğrafi IP'ye dayanıyor - sohbet, ziyaretçinin bölgesini IP adresine göre algılar ve dilini buna göre değiştirir. Bu durumda tüm sayfalarda tek bir kod olması yeterli olacaktır.

“Alanlar” özelliğiyle ilgili makalemizi inceleyin.

“Alanlar” özelliğini etkinleştirdikten sonra sohbet kodunu değiştirmeniz gerektiğini lütfen unutmayın. Yeni kodu “Varsayılan bölge” ayarlarından alabilirsin.

Hala sorularınız bulunuyor mu? Destek ekibimiz, sitemizde, 7/24 bir tık ötenizde, size yardım etmek için bekliyorlar.