Çevrimdışı form nasıl yapılandırılır ve kullanılır

JivoChat çevrimdışı formu, sohbette çevrimiçi temsilci olmasa bile web sitenizdeki ziyaretçilerin mesaj göndermelerine olanak tanır. Uygulamaya giriş yaptığınızda bu mesajları görür ve ziyaretçiler siteyi terk etmiş olsalar bile, onlarla iletişime geçebilirsiniz.

Tüm çevrimdışı mesajları yanıtlamak için JivoChat uygulamalarını kullanmanızı önemle tavsiye ederiz. Bu, müşterilerle tüm iletişiminizi tek bir yerde tutmanıza yardımcı olacaktır.

JivoChat uygulamasında ilgili kanala atanmış hiçbir çevrimiçi temsilci bulunmuyorsa, sohbet widget'ı web sitenizin ziyaretçilerine çevrimçi versiyondan farklı görünür. Aşağıdaki gibi çevrimdışı bir widget görecekler:

Ziyaretçi sohbet butonuna tıklarsa veya çevrimdışı form tetikleyicisi çalışırsa, sohbep penceresi pop up yapar ve ziyaretçi mesajını buraya yazarak gönderebilir.

Ziyaretçiler bir mesaj yazdıktan sonra, mesajı ekibinize göndermek için bazı iletişim bilgilerini bırakma talebi alırlar. Bu, müşterilerinizin isteklerini cevaplamak üzere e-posta veya telefon yoluyla iletişime geçebilmeniz için gerekli ve önemlidir.

Form, iletişim bilgileri formu menünüzde yapılandırılmıştır. Daha fazla bilgi için, buraya tıklayarak iletişim formu rehberimize göz atabilirsiniz.

Form, girilen verilerin geçerli olup olmadığını kontrol edecektir. Örneğin, ziyaretçinin eklediği e-posta adresinin doğru bir e-posta adresi biçimi varsa ve telefon numarasında yalnızca numaralar ve en az 5 rakam varsa.

"Gönder" düğmesine bastıktan sonra ziyaretçiler yakında kendilerine ulaşılacağını belirten ek bir mesaj görecek. Çevrimdışı formdaki iletileri, daha iyi sonuçlar vereceğini düşündüğünüz şekilde özelleştirebilirsiniz. Ziyaretçiler ayrıca gerektiğinde iletişim formunu doldurduktan sonra da ilave mesaj yazabilirler.

Ziyaretçi "Gönder" i tıkladığında, ekibiniz JivoChat uygulamasının Gelen Kutusu bölümünde bir sohbet bildirimi alır ve aldığınız yeni çevrimdışı mesaj hakkında size bir e-posta gönderilir. Dilediğiniz zaman sohbete katılıp cevaplandırabilirsiniz. Çevrimdışı iletiler, bir temsilci tarafından kabul edilene kadar Gelen Kutusu'nun içinde kalır. Bu tür ziyaretçiler web sitesinde artık çevrimiçi değilken uygulamadan gönderilen yanıtlar doğrudan ziyaretçilerin e-posta adreslerine gönderilir (ziyaretçilerin e-postalarını çevrimdışı formda bırakmalarını zorunlu hale getirmenizi öneririz).

Bir JivoChat PRO kullanıcısıysanız ve çevrimdışı mesaj alırken "Dışarıda" durumundaysanız, ziyaretçi hala web sitesindeyken mesajı kabul edebileceğinizi ve ziyaretçiyle canlı olarak sohbet edebileceğinizi lütfen unutmayın. Ziyaretçi, bir temsilci görüşmeye katıldığında sohbet widget'inde bir mesaj görür.

Yukarıda belirtildiği gibi, çevrimdışı formun metinlerini değiştirmek isterseniz, lütfen bunu yapmaktan çekinmeyin ve web sitenize uyarlayın. Çevrimdışı formun metinlerini etkileyen ayarları içeren bazı önemli rehberler şunlardır:

Herhangi bir sorunuz olursa, bilgi@jivochat.com.tr adresinden veya direkt olarak sitemizdeki canlı destek aracılığıyla bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin.

İyi çalışmalar dileriz!

İlgili makaleler
Sorularınız mı var?
Canlı destekten bize yazın, size her an yardımcı olmaya hazırız.