Özellikler
Siteniz için Canlı Destek
Mobil SDK
JivoChat ChatBot
WhatsApp Business
AI Asistanı
Yapay zeka asistanı
Jivo Pazarlama
Instagram Entegrasyonu
Facebook
Telegram
Viber
Apple Business Chat
Telefon+
Video Görüşmeler
JivoChat İş Telefonu
Geri-aramalar
CRM
JivoChat Ekip Sohbeti
E-posta Entegrasyonu
Entegrasyonlar
Geliştiriciler için API
Fiyatlar
Ortaklık
Uygulamalar
Yardım
Blog
Giriş
Ücretsiz Kaydol
TR
English
Español
Português
TR
English
Español
Português
Özellikler
Siteniz için Canlı Destek
Mobil SDK
JivoChat ChatBot
WhatsApp Business
AI Asistanı
Yapay zeka asistanı
Jivo Pazarlama
Instagram Entegrasyonu
Facebook
Telegram
Viber
Apple Business Chat
Telefon+
Video Görüşmeler
JivoChat İş Telefonu
Geri-aramalar
CRM
JivoChat Ekip Sohbeti
E-posta Entegrasyonu
Entegrasyonlar
Geliştiriciler için API
Fiyatlar
Ortaklık
Uygulamalar
Yardım
Blog
Giriş
Ücretsiz Kaydol
Aramak
Tüm makaleler
Tüm makaleler
Araçlar
E-ticaret
İletişim
JivoChat Eğitimleri
Pazarlama
Satış
Tüm makaleler
Araçlar
E-ticaret
İletişim
JivoChat Eğitimleri
Pazarlama
Satış
#İletişim
Facebook F8 2018 - Bilmeniz Gerekenler
Bu yılın Facebook geliştirici konferansında, F8'de yapılan en önemli duyurulara göz atın
#İletişim
Sitenizden müşteri hizmetleri sunmanız gerektiğini gösterecek 8 neden
Müşterinizin ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik çabalarınıza harcayacağınız zamanı etkin yönettiğinizden emin olun.
#İletişim
WordPress sitenizde canlı destek için 12 önemli özellik
WordPress sitenizde hangi sohbetin kullanılacağına karar vermenize yardımcı olacak bir kriter listesi oluşturun
#İletişim
Blogunuza bir çevrimiçi sohbet platformu yüklemek için 6 neden
Bir bloga sahip olmak, çevrimiçi sohbet etmenize gerek kalmadığı anlamına gelmez!
#İletişim
E-ticaretinizin Kullanıcılarına Twitter Üzerinden Müşteri Hizmetleri Sunun
Sosyal ağlar, "imparatorluğunuzun" yükselişi veya çöküşü olabilir. Twitter gibi mikrobloglar hizmetinizin yaygınlaşmasını sağlar ve küçük cevaplarınız büyük yollar kat ettirebilir.
#İletişim
Müşterilerin soruları mı var? Cevapları burada
E-ticaret için en çok sorulan soruların neler olduğunu ve nasıl yanıtlanacağını öğrenin.
#İletişim
Bir girişimcinin işini kurmadan önce öğrenmesi gereken 10 beceri
Bu 10 beceri sayesinde işinizi zirveye taşıyın!
#İletişim
Instagram’da e-ticaret başlatan girişimcinin hikayesi
Alexandra'yı ve Instagram'da kendi kurduğu başarılı iş modelini tanıyın
#İletişim
E-ticaretiniz için online işe alım yapmanın 10 yolu
Uzaktaki ortaklarınızı seçme sürecinde ne kullanmanız gerektiğini öğrenin
#İletişim
Websitenizin müşteri hizmetlerini geliştirmenizi sağlayacak 9 ipucu
Mükemmel çevrimiçi müşteri hizmetleri için bu ipuçlarını takip ederek hata yapmaktan kaçının, somut sonuçlar elde edin!
...
8
9
10
11
12
Gördüklerinizi beğendiniz mi?
Şimdi kaydolun ve JivoChat'yu deneyin!
Tamamen ücretsiz, kart bilgisi gerekmez, iki dakikada hazır.
Ücretsiz Kaydol